Lukáš Mariánek

Master's thesis

Marketing in current financial crisis

Marketing v současné finanční krizi
Abstract:
Práce se zabývá důsledky současné finanční krize a recesí všeobecně na podniky a jejich marketing. Obsah práce odkrývá historii marketingu v největších světových recesích a popisuje také současnou finanční krizi a marketingové počiny českých firem. Na závěr se práce zabývá dopady finanční krize na strategické plány firem.
Abstract:
The paper is describing the effects of recessions and current financial crisis on companies and their marketing. The topic covers the history of marketing throughout the world biggest recessions and describes the current marketing efforts of Czech companies under the current financial crisis. A strategical analysis with the impacts of crisis on long-term strategy planning is provided at the end of …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2009
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Gina Cook

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13736

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities