Lukáš Mariánek
Master's thesis
Marketing in current financial crisis
Marketing v současné finanční krizi
Abstract:
Práce se zabývá důsledky současné finanční krize a recesí všeobecně na podniky a jejich marketing. Obsah práce odkrývá historii marketingu v největších světových recesích a popisuje také současnou finanční krizi a marketingové počiny českých firem. Na závěr se práce zabývá dopady finanční krize na strategické plány firem.Abstract:
The paper is describing the effects of recessions and current financial crisis on companies and their marketing. The topic covers the history of marketing throughout the world biggest recessions and describes the current marketing efforts of Czech companies under the current financial crisis. A strategical analysis with the impacts of crisis on long-term strategy planning is provided at the end of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13736
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Gina Cook
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13736
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Marketing in Economic Crisis
Ozgun Ucar -
Social media marketing for a small company
Komila Dzhaborova -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Strategická analýza konkrétní společnosti
Marie Vějačková -
Strategická analýza
Nare Tsaturjanová -
Strategická analýza vybraného podniku Einhell-UNICORE s.r.o
Tomáš Haak -
Strategická analýza konkrétního elektronického tržiště
Jaroslava Hybnerová -
Strategická analýza a plán Mikroregionu Telčsko
Ludmila Janalíková