Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži – Bc. Marián Bebjak
Bc. Marián Bebjak
Master's thesis
Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži
Communication Strategy of Educational Activities of The National Centre of Garden Culture in Kroměříž
Abstract:
Témou diplomovej práce je komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži. Praktická časť opisuje komunikačnú stratégiu a marketing kultúry. Táto kapitola je ukončená metodologickou časťou a stanovením výskumných otázok práce. Praktická časť nás zoznamuje so súčasnou situáciou. Po uvedení do situácie, táto časť práce pokračuje konkurenčnou analýzou a marketingovým …moreAbstract:
The topic of this thesis is communication strategy of educational activities of the National centre of garden culture in Kroměříž. The theoretical part describes communication strategy and culture marketing. This part is concluded by the methodology section and research questions for verification. The practical part includes information about the initial situation. After the introduction, this part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEBJAK, Marián. \textit{Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/0jzt10/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bebjak, Marián. Komunikačná stratégia edukačných aktivít Národního centra zahradní kultury v Kroměříži. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh
Veronika Práznovská -
Komunikačná stratégia značky Oreo
Simona Ladislavová -
Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch
Miriama Šimurková -
Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov
Kristína Vaverčáková -
Komunikačná stratégia spoločnosti Aproxima
Nikoleta Richterová -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová -
Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame
Zuzana Kissová -
Marketingová a komunikačná stratégia Havlíkova Apoteka
Tatiana Fiantokova