Český film jako součást mediální strategie – Ing. Lenka Křížová
Ing. Lenka Křížová
Diplomová práce
Český film jako součást mediální strategie
Czech movie as a part of media strategy
Anotace:
Diplomová práce „Český film jako součást mediální strategie“ pojednává o problematice médií v České republice celkem v devíti kapitolách. Teoretická část práce, obsahující první tři kapitoly se zabývá charakteristikou a základním členění médií, dále podrobnějším rozborem jednotlivých typů médií, jejich postavení v prostředí českého mediálního trhu a nakonec pohled na média z hlediska legislativy. Praktické …víceAbstract:
Diploma work „Czech film as a part of media strategy“ dealt with a media difficulties in Czech Republic altogether in nine chapters. Teoretical part is divided into first three chapters which deal with the character of the media and the basics of media structure, along with further analysis of each media type, their media position on Czech media market and finally the media look-out in term of legislation …víceKlíčová slova
Média mediální trh masmédia tištěná média televize rozhlas internet outdoor kina právní prostředí výběr médií media brief mediální strategie nástroje komunikační kampaně mediální plán mediální partneři kampaň film media market mass media print television radio cinemas legal surrounding media choice media strategy communication campaign tools media plan media partners campaign movie.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qcidx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2008
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Návrh komunikačnej kampane
Gabriel Práczel -
Návrh komunikačnej kampane neziskovej organizácie
Renáta Valašíková -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Jan NOVÝ -
Vyhodnocení komunikační kampaně
Lukáš Žák -
Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství
Zuzana Bedřichová -
Tvorba komunikační kampaně
Petr Uhřík