The role of new media in a modern marketing communication – Bc. Anne-Charlotte Andrieux
Bc. Anne-Charlotte Andrieux
Bakalářská práce
The role of new media in a modern marketing communication
The role of new media in a modern marketing communication
Anotace:
This thesis takes a closer look at new media as a marketing communication tool. Examining the impact of the internet and its development directly upon the evolution and development of modern marketing communications. The evolution and history of both medias, and marketing will be discussed. Different marketing tools and techniques will be defined. This thesis will attempt to explain in which way new …víceAbstract:
This thesis takes a closer look at new media as a marketing communication tool. Examining the impact of the internet and its development directly upon the evolution and development of modern marketing communications. The evolution and history of both medias, and marketing will be discussed. Different marketing tools and techniques will be defined. This thesis will attempt to explain in which way new …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fbe0o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDRIEUX, Anne-Charlotte. \textit{The role of new media in a modern marketing communication} [online]. Praha, 2018 [cit. 2023-12-07]. Dostupné z: https://theses.cz/id/glryap/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ing. Jiří Šnajdar.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
La sémiotisation du toponyme 974 dans l'espace public et sur les graffiti de la Réunion
Eliška Řehořková -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Nástroje Webu 2.0 využívané umelcami
Mária Tkáčiková