Český film jako součást mediální strategie – Ing. Lenka Křížová
Ing. Lenka Křížová
Master's thesis
Český film jako součást mediální strategie
Czech movie as a part of media strategy
Abstract:
Diplomová práce „Český film jako součást mediální strategie“ pojednává o problematice médií v České republice celkem v devíti kapitolách. Teoretická část práce, obsahující první tři kapitoly se zabývá charakteristikou a základním členění médií, dále podrobnějším rozborem jednotlivých typů médií, jejich postavení v prostředí českého mediálního trhu a nakonec pohled na média z hlediska legislativy. Praktické …moreAbstract:
Diploma work „Czech film as a part of media strategy“ dealt with a media difficulties in Czech Republic altogether in nine chapters. Teoretical part is divided into first three chapters which deal with the character of the media and the basics of media structure, along with further analysis of each media type, their media position on Czech media market and finally the media look-out in term of legislation …moreKeywords
Média mediální trh masmédia tištěná média televize rozhlas internet outdoor kina právní prostředí výběr médií media brief mediální strategie nástroje komunikační kampaně mediální plán mediální partneři kampaň film media market mass media print television radio cinemas legal surrounding media choice media strategy communication campaign tools media plan media partners campaign movie.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qcidx/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2008
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Návrh komunikačnej kampane
Gabriel Práczel -
Návrh komunikačnej kampane neziskovej organizácie
Renáta Valašíková -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Jan NOVÝ -
Vyhodnocení komunikační kampaně
Lukáš Žák -
Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství
Zuzana Bedřichová -
Tvorba komunikační kampaně
Petr Uhřík