Bc. Markéta Maříková

Bakalářská práce

Postup při tvorbě logotypu společnosti Skappa a jeho využití

Process while creation a new logographer at the Skappa company and his usage
Anotace:
Mnoho firem si uvědomuje, že jejich značka je tím, co si zákazníci budou pamatovat a také tím, co je bude provázet po celou dobu jejich existence. V dnešním moderním světě stojí lidé i podniky před různými rozhodnutími, ale mají na své volby čím dál méně času. Silné značky mohou zákazníkům zjednodušit své rozhodnutí a tím se stávají nedocenitelnými. Celkový vzhled společnosti a její působení na veřejnost …více
Abstract:
Many companies realize that their brand is the symbol, which will customers keep in their minds and that the brand will be linked together with the company for all the time. People and companies are making many different decisions which have to be made in a very short time, this time a being shorter and shorter, because of today´s modern and fast running world. Powerful brands are able to make the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní