Martin Jurek
Master's thesis
Austria´s FDI
Austria’s FDI
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na rakouské přímé zahraniční investice a konkrétněji na internacionalizace rakouských firem v České republice. Cílem je důkladné zobrazení aktivních přímých zahraničních investic Rakouska, představení internacionalizačních modelů vstupu na zahraniční trh a jejich aplikace v analýze rakouských firem přítomných v České republice. Prvním krokem k zodpovězení cílových otázek …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on Austrian foreign direct investments and more specifically on the internalization of Austrian companies into the Czech Republic. The aim is to thoroughly display the Austria's outward foreign direct investments, introduce the internationalization models and apply them in an analysis of Austrian companies present in the Czech Republic. The first step towards answering research …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20602
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Michaela Wranová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20602
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta