Martin Arnhold

Diplomová práce

Počítačové adaptivní testování pro ověřování gramotnosti žáků na základě teorie odpovědi na položku

Computer Adaptive Testing based on Item Response Theory as a Tool for Assessment of Students' Literacy Levels
Anotace:
Práce se zabývá současnými možnostmi počítačového testování žáků, konkrétně počítačového adaptivního testování, založeném na teorii odpovědi na položku. Ačkoliv je tento způsob testování ve světě již běžným standardem, v České republice se zatím bohužel nepoužívá. Cílem práce je popsat současný stav používaných technik testování a vytvořit funkční dll knihovnu, která bude poskytovat základní funkcionality …více
Abstract:
The paper deals with the current perspective of computer aided assessment of students, particularly with computer adaptive testing based on Item Response Theory. Although this testing method has become a world standard, in the Czech Republic it is still, unfortunately, rarely used. The aim of this paper is to describe the current state of the testing techniques used and to create a functional dll library …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2010
  • Vedoucí: Zuzana Šedivá
  • Oponent: Zdeněk Chadima

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19656