Bc. Vítů Vítů
Master's thesis
Marketizace a medializace malých sportů
Marketing and medializing minor sports
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou medializace a marketizace menšinových sportů. Má za cíl analyzovat stávající situaci v prostředí českého softballu a činnost české softballové asociace. Dalším cílem je navrhnout základní manuál pro softballové kluby, který pomůže zvýšit zájem o softball.Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of media and marketing of minority sports. It aims to analyze the current situation in the Czech softball environment and the activities of the Czech softball association. Another goal is to design a basic manual for softball clubs to help increase interest in softball.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i6v6n/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketizace a medializace malých sportů
Barbora Kubešová -
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Marketizace a medializace malých sportů
Barbora Kubešová