Bc. Vítů Vítů

Master's thesis

Marketizace a medializace malých sportů

Marketing and medializing minor sports
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou medializace a marketizace menšinových sportů. Má za cíl analyzovat stávající situaci v prostředí českého softballu a činnost české softballové asociace. Dalším cílem je navrhnout základní manuál pro softballové kluby, který pomůže zvýšit zájem o softball.
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of media and marketing of minority sports. It aims to analyze the current situation in the Czech softball environment and the activities of the Czech softball association. Another goal is to design a basic manual for softball clubs to help increase interest in softball.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic