Marketizace a medializace malých sportů – Bc. Vítů Vítů
Bc. Vítů Vítů
Master's thesis
Marketizace a medializace malých sportů
Marketing and medializing minor sports
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou medializace a marketizace menšinových sportů. Má za cíl analyzovat stávající situaci v prostředí českého softballu a činnost české softballové asociace. Dalším cílem je navrhnout základní manuál pro softballové kluby, který pomůže zvýšit zájem o softball.Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of media and marketing of minority sports. It aims to analyze the current situation in the Czech softball environment and the activities of the Czech softball association. Another goal is to design a basic manual for softball clubs to help increase interest in softball.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i6v6n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketizace a medializace malých sportů
Barbora Kubešová -
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Marketizace a medializace malých sportů
Barbora Kubešová