Tvorba otevřeného podnikatelského modelu zaměřeného na nový produkt – Markéta Špatná
Markéta Špatná
Diplomová práce
Tvorba otevřeného podnikatelského modelu zaměřeného na nový produkt
Creating an open business model for a new product
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou podnikatelského modelu skrze otevřenou inovaci. Teoretická část se soustředí na definování a klasifikaci inovací, detailněji popisuje otevřenou inovaci a její procesy. Následuje téma podnikatelského modelu. Tato část obsahuje definici a následně se specializuje na otevřený podnikatelský model spojený s informacemi o jeho tvorbě. Nedílnou součástí je i prostředí modelů a procesy …víceAbstract:
Main goal of the thesis is to create open business model. The theoretical part focuses on defining and classifying innovations, open innovation and its processes are described in detail. This topic is followed by chapter about the business model. This part consists of the definition and creation of business model and open business model. An integral part is the environment and internal processes of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
- Vedoucí: Miroslav Špaček
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba otevřeného podnikatelského modelu orientovaného na sektor služeb
German Kononenko -
Business Model cirkulární ekonomiky – Pražské služby a.s.
Štěpán Krb -
Business Model and Plan of a Selected Company
Tuan Anh Nguyen -
Podnikání žen – motivace k podnikání a pociťované překážky podnikatelské činnosti
Martina Zárubová -
Udržitelnost v podnikání - trend a předpoklad úspěšného podnikání
Kateřina KLAILOVÁ -
Komparace podnikatelských konceptů - klasického podnikání vs. podnikání v multi level marketingu
Richard Růžička -
Regulace podnikání ze strany české a bavorské veřejné správy se zaměřením na živnostenské podnikání fyzických osob
Kristýna KOTALOVÁ -
Faktory ovlivňující podnikání žen v oblasti malého a středního podnikání
Lucie Marková