Koncept subscription v automotive: postoj spotřebitelů k on-demand features coby prvkům výbavy automobilů – Pavlína Červenková
Pavlína Červenková
Master's thesis
Koncept subscription v automotive: postoj spotřebitelů k on-demand features coby prvkům výbavy automobilů
The subscription concept in automotive: consumer attitude towards on-demand features as car equipment
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá konceptem předplatného v automobilovém odvětví, konkrétně předplatným funkcí výbavy automobilů, tzv. on-demand car features (zkráceně ODCF). Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé tento koncept vnímají a jaká je jejich ochota předplácet funkce tímto způsobem. Výzkumná část vychází převážně z replikace již proběhlého výzkumu. Tento výzkum naznačil, že se vnímání spotřebitelů …moreAbstract:
This master's thesis deals with the concept of subscription in the automotive industry, specifically subscription of on-demand car features (ODCF for short). The aim of the thesis is to find out how consumers perceive this concept and what their willingness to subscribe to features in this way is. The research part is mainly based on the replication of existing research. This research suggested that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88775
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Michal Novák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVENKOVÁ, Pavlína. \textit{Koncept subscription v automotive: postoj spotřebitelů k on-demand features coby prvkům výbavy automobilů}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/0kpuva/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Zkušenosti uživatelů s platformou Patreon a jejími alternativami
Ondřej Pšenička -
Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Martina Kvasničková -
Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Dagmar Hejtmanová -
Vliv apriorní zkušenosti na vnímání a ochotu ke koupi elektromobilu
Jakub Smolek -
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Veronika Kovářová