Koncept subscription v automotive: postoj spotřebitelů k on-demand features coby prvkům výbavy automobilů – Pavlína Červenková
Pavlína Červenková
Diplomová práce
Koncept subscription v automotive: postoj spotřebitelů k on-demand features coby prvkům výbavy automobilů
The subscription concept in automotive: consumer attitude towards on-demand features as car equipment
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konceptem předplatného v automobilovém odvětví, konkrétně předplatným funkcí výbavy automobilů, tzv. on-demand car features (zkráceně ODCF). Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé tento koncept vnímají a jaká je jejich ochota předplácet funkce tímto způsobem. Výzkumná část vychází převážně z replikace již proběhlého výzkumu. Tento výzkum naznačil, že se vnímání spotřebitelů …víceAbstract:
This master's thesis deals with the concept of subscription in the automotive industry, specifically subscription of on-demand car features (ODCF for short). The aim of the thesis is to find out how consumers perceive this concept and what their willingness to subscribe to features in this way is. The research part is mainly based on the replication of existing research. This research suggested that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVENKOVÁ, Pavlína. \textit{Koncept subscription v automotive: postoj spotřebitelů k on-demand features coby prvkům výbavy automobilů}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/0kpuva/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti uživatelů s platformou Patreon a jejími alternativami
Ondřej Pšenička -
Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Martina Kvasničková -
Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Dagmar Hejtmanová -
Vliv apriorní zkušenosti na vnímání a ochotu ke koupi elektromobilu
Jakub Smolek -
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Veronika Kovářová