Význam pantomimy v dramatické výchově – Lenka Ebelová
Lenka Ebelová
Diplomová práce
Význam pantomimy v dramatické výchově
Meaning of pantomime in dramatic education
Anotace:
V této práci se pokusím osvětlit důvody, proč by měla mít pantomima své místo v dramatickovýchovných aktivitách. Co pedagogům a jejich žákům nabízí, jaké dovednosti rozvíjí a jakých cílů lze skrze pantomimu dosáhnout. Nabízím možný metodický postup v práci s pantomimicko-pohybovými technikami (mnou vytvořený) a zároveň předkládám také např. metodické postupy, se kterými jsem se setkala na studijní …víceAbstract:
In this study I will try to explain the reasons for the pantomime to have its place in the education and formation activities through drama. What does it offer to the teachers and to the students? What goals can be achieved through pantomime? I created a methodology of the work through pantomimical and movement techniques and I would like to offer it for use. In the same time I also present a methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2006
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/4011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedoucí: Zoja Mikotová
- Oponent: Eva Polzerová
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a); In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof;
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakulta AMUMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.