Vliv stylu vedení na otevřenost komunikace na pracovišti – Anna Chalupová
Anna Chalupová
Bachelor's thesis
Vliv stylu vedení na otevřenost komunikace na pracovišti
Influence of management style on the openness of communication at the workplace
Abstract:
Práce se zabývá pojmem "otevřená komunikace" a jak ji identifikovat. Dále shrnuje jednotlivé styly vedení, podle míry participace zaměstnanců ve firmě. Výzkumná část práce odpovídá na otázku, zda ovlivňuje styl vedení managementu otevřenost komunikace na pracovišti a pokud ano, zda podpora vyšší míry participace zaměstnanců vede k otevřenější komunikaci než nižší míra participace. Poslední část výzkumu …moreAbstract:
The thesis deals with the term "open communication" and how to identify it. It also summarizes the individual management styles according to the employee participation rate in the company. The research part of the thesis solves whether it affects the style of management of open communication in the workplace and, if so, whether the support of higher employee participation leads to more open communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Pavel Král, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Managerial style, communication, and motivation across different departments in a multinational company.
Goatam Naresh -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
T: Nové formy komunikace ve válečné fotografii
Pawel Frenczak -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová -
Moderní formy komunikace v praxi
Alžběta Pevná -
Formy komunikace u dětí s autismem a přidruženým těžkým mentálním postižením
Kateřina Jansová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights