Hodnocení zvukové stránky mluvených projevů youtuberek prezentujících produkty pro ženy – Tereza SLÁMOVÁ
Tereza SLÁMOVÁ
Bachelor's thesis
Hodnocení zvukové stránky mluvených projevů youtuberek prezentujících produkty pro ženy
Evaluating the audio page of spoken speeches presenting youtubers products for women
Anotácia:
V této bakalářské práci jde především o mluvené projevy Youtuberek podle předem daných hledisek se zaměřením na zvukovou stránku a nonverbální stránku projevů. Tyto poznatky budou poté použity na analytickou a praktickou část práce.Abstract:
This bachelor's thesis is mainly about spoken speeches of Youtuberek according to predetermined aspects with a focus on the sound side and non-verbal side of speech. These findings will then be applied to the analytical and practical part of the work.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLÁMOVÁ, Tereza. \textit{Hodnocení zvukové stránky mluvených projevů youtuberek prezentujících produkty pro ženy}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/0kzl0v/.
Jak správně citovat práci
SLÁMOVÁ, Tereza. Hodnocení zvukové stránky mluvených projevů youtuberek prezentujících produkty pro ženy. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Language for Media and Public Sphere
Práce na příbuzné téma
-
Programy na podporu vývoje řeči využívající přirozené znaky a gesta
Iva Hlavicová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam