Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Martin Čeljuska
Martin Čeljuska
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na odbornost, společenské chování a přístup pracovníků v jednotlivých maloobchodních jednotkách. Cílem je pomocí metody mystery shoppingu získat, zanalyzovat a vyhodnotit tuto zkoumanou problematiku. Průzkum se prováděl ve dvou prodejnách Sportisimo a dvou prodejnách Hervis Sportu. Z vyhodnocených výsledků vyplývá, že každá prodejna a jednotliví pracovníci mají určité …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the expertise, social behavior and attitude of employees in individual retail units. The aim is to use the mystery shopping method to obtain, analyze and evaluate this researched issue. The survey was conducted in two Sportisimo stores and two Hervis Sport stores. The evaluated results show that each store and individual employees have certain shortages that need to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/j5zrd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 2. 2021
- Vedúci: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Fouňová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo