Michael Sázavský

Bakalářská práce

Customer experience v e-commerce projektu Point4me

Customer experience in Point4me e-commerce project
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na customer experience ve zvoleném podniku, s pomocí analýzy konkurence metodou mystery shopping. V teoretické části se práce zabývá oblastní internetového marketingu, s tím se úzce pojící webové stránky, jejich prvky a užití nových technologií. Dále pojednává o oblasti customer experience, jeho porozumění, poskytování pozitivní zákaznické zkušenosti a metodě mystery shopping …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the customer experience within a chosen company, using the competitive analysis method of mystery shopping. In the theoretical segment, the thesis deals with the internet marketing, closely related to websites, their components and the utilization of new technologies. Furthermore, it discusses the area of customer experience, its understanding, providing a positive customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Peter Červinka
  • Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management