Customer experience v e-commerce projektu Point4me – Michael Sázavský
Michael Sázavský
Bakalářská práce
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Customer experience in Point4me e-commerce project
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na customer experience ve zvoleném podniku, s pomocí analýzy konkurence metodou mystery shopping. V teoretické části se práce zabývá oblastní internetového marketingu, s tím se úzce pojící webové stránky, jejich prvky a užití nových technologií. Dále pojednává o oblasti customer experience, jeho porozumění, poskytování pozitivní zákaznické zkušenosti a metodě mystery shopping …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the customer experience within a chosen company, using the competitive analysis method of mystery shopping. In the theoretical segment, the thesis deals with the internet marketing, closely related to websites, their components and the utilization of new technologies. Furthermore, it discusses the area of customer experience, its understanding, providing a positive customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Peter Červinka
- Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer experience
Andrea Brayerová -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
CX: Customer eXperience
Klára Klimešová -
Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic
Jan Zvoníček -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed