Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů – Anežka Faltová
Anežka Faltová
Bachelor's thesis
Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů
The positioning of Orion Christmas boxes among Czech consumers
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění pozice vánočních kolekcí Orion v myslích českých spotřebitelů. Tato skutečnost a další informace potřebné k vytvoření doporučení jsou zjišťovány pomocí kvantitativního marketingového výzkumu ve formě dotazníkového šetření. V teoretické části jsou mimo jiné popsány nástroje: Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza, které jsou poté využity v praktické části. Závěrečná …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to determine the position of Orion Christmas boxes in the minds of Czech consumers. This fact and other information needed to make a recommendation are ascertained through quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. The theoretical part describes, among other things, the tools: Porter's five forces analysis and SWOT analysis, which are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80568
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: David Říha
- Reader: Martin Jiruška
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80568
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
EU support to crop production and its perception by Czech farmers
Aleš Kotrbatý -
Vowel Length as a Cue to the Perception of Word-final Voicing by Czech Learners of English
Jan FUSÍK -
Schwa, its Perception and Implementation by Czech Speakers of English
Daniel KOPITZ -
Perception of English Lexical Stress by Czech Learners of English: Reliance on Different Acoustic Cues
Petr TICHÝ -
Perception of Stress in English Noun-noun Compounds by Czech Learners
Hana TLOLKOVÁ -
L’écriture inclusive dans la langue française et sa perception par les apprenants tchèques
Nikol Halamásková -
Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
Vít Hrubeš -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková