Anežka Faltová

Bachelor's thesis

Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů

The positioning of Orion Christmas boxes among Czech consumers
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění pozice vánočních kolekcí Orion v myslích českých spotřebitelů. Tato skutečnost a další informace potřebné k vytvoření doporučení jsou zjišťovány pomocí kvantitativního marketingového výzkumu ve formě dotazníkového šetření. V teoretické části jsou mimo jiné popsány nástroje: Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza, které jsou poté využity v praktické části. Závěrečná …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to determine the position of Orion Christmas boxes in the minds of Czech consumers. This fact and other information needed to make a recommendation are ascertained through quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. The theoretical part describes, among other things, the tools: Porter's five forces analysis and SWOT analysis, which are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Martin Jiruška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80568