Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů – Anežka Faltová
Anežka Faltová
Bakalářská práce
Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů
The positioning of Orion Christmas boxes among Czech consumers
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění pozice vánočních kolekcí Orion v myslích českých spotřebitelů. Tato skutečnost a další informace potřebné k vytvoření doporučení jsou zjišťovány pomocí kvantitativního marketingového výzkumu ve formě dotazníkového šetření. V teoretické části jsou mimo jiné popsány nástroje: Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza, které jsou poté využity v praktické části. Závěrečná …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to determine the position of Orion Christmas boxes in the minds of Czech consumers. This fact and other information needed to make a recommendation are ascertained through quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. The theoretical part describes, among other things, the tools: Porter's five forces analysis and SWOT analysis, which are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80568
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Martin Jiruška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80568
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vowel Length as a Cue to the Perception of Word-final Voicing by Czech Learners of English
Jan FUSÍK -
Schwa, its Perception and Implementation by Czech Speakers of English
Daniel KOPITZ -
Perception of English Lexical Stress by Czech Learners of English: Reliance on Different Acoustic Cues
Petr TICHÝ -
Perception of Stress in English Noun-noun Compounds by Czech Learners
Hana TLOLKOVÁ -
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
Michal Vít -
Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
Vít Hrubeš -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková