Anežka Faltová

Bakalářská práce

Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů

The positioning of Orion Christmas boxes among Czech consumers
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění pozice vánočních kolekcí Orion v myslích českých spotřebitelů. Tato skutečnost a další informace potřebné k vytvoření doporučení jsou zjišťovány pomocí kvantitativního marketingového výzkumu ve formě dotazníkového šetření. V teoretické části jsou mimo jiné popsány nástroje: Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza, které jsou poté využity v praktické části. Závěrečná …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to determine the position of Orion Christmas boxes in the minds of Czech consumers. This fact and other information needed to make a recommendation are ascertained through quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. The theoretical part describes, among other things, the tools: Porter's five forces analysis and SWOT analysis, which are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Martin Jiruška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80568