Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů – Anežka Faltová
Anežka Faltová
Bakalářská práce
Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů
The positioning of Orion Christmas boxes among Czech consumers
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění pozice vánočních kolekcí Orion v myslích českých spotřebitelů. Tato skutečnost a další informace potřebné k vytvoření doporučení jsou zjišťovány pomocí kvantitativního marketingového výzkumu ve formě dotazníkového šetření. V teoretické části jsou mimo jiné popsány nástroje: Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza, které jsou poté využity v praktické části. Závěrečná …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to determine the position of Orion Christmas boxes in the minds of Czech consumers. This fact and other information needed to make a recommendation are ascertained through quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. The theoretical part describes, among other things, the tools: Porter's five forces analysis and SWOT analysis, which are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80568
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Martin Jiruška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80568
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
EU support to crop production and its perception by Czech farmers
Aleš Kotrbatý -
Vowel Length as a Cue to the Perception of Word-final Voicing by Czech Learners of English
Jan FUSÍK -
Schwa, its Perception and Implementation by Czech Speakers of English
Daniel KOPITZ -
Perception of Stress in English Noun-noun Compounds by Czech Learners
Hana TLOLKOVÁ -
L’écriture inclusive dans la langue française et sa perception par les apprenants tchèques
Nikol Halamásková -
Influence of the Czech presidency of the Council of the EU on public opinion on the EU among Czech citizens
Daniel HORÁK -
Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
Vít Hrubeš -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková