Tandemová výuka ve vzdělávání žáků s mentálním postižením z pohledu speciálního pedagoga – Renáta KAVKOVÁ
Renáta KAVKOVÁ
Diplomová práce
Tandemová výuka ve vzdělávání žáků s mentálním postižením z pohledu speciálního pedagoga
Tandem Teaching in the Education of Pupils with Intelectual Disabilities from the Perspective of a Special Needs Teacher
Anotace:
Tato diplomová práce nese název "Tandemová výuka ve vzdělávání žáků s mentálním postižením z pohledu speciálního pedagoga". Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část byla zpracována na základě studia a analýzy odborné literatury a zabývá se profesí speciálního pedagoga, současným vzděláváním žáků s mentálním postižením a tandemovou výukou. Praktická část se zabývá výzkumným …víceAbstract:
This diploma thesis is entitled "Tandem teaching in the education of pupils with intellectual disabilities from the point of view of a special educator". The work is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part was formed on the basis of the study and analysis of professional literature and deals with the profession of a special educator, contemporary education of pupils with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAVKOVÁ, Renáta. Tandemová výuka ve vzdělávání žáků s mentálním postižením z pohledu speciálního pedagoga. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ