Bc. Petr Palinčák

Diplomová práce

Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci

The Globalization and its influence of marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje globalizaci a jejímu vlivu na marketingovou komunikaci v nadnárodních společnostech. Teoreticko – metodologická část práce se zabývá jednak tématem globalizace obecně, její historií, rozměry či její pomyslnou hnací silou a jednak oblastí marketingu a marketingové komunikace, a to obzvláště v mezinárodním prostředí. Aplikační část práce se zaměřuje na dvě konkrétní nadnárodní …více
Abstract:
This thesis is devoted to globalization and its impact marketing communications in multinational companies. Theoretical - methodological section deals with both the theme of globalization in general, its history, its dimensions or the imaginary drivers and also the areas of marketing and marketing communications, and especially in an international environment. Application of the work focuses two specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní