Tvorba divadelní inscenace s dětmi ve volnočasové aktivitě – Lenka JURÁŇOVÁ
Lenka JURÁŇOVÁ
Bakalářská práce
Tvorba divadelní inscenace s dětmi ve volnočasové aktivitě
Making theater productions with children in leisure activities
Anotace:
V této práci se zabývám zmapováním využívaných metod a technik dramatické výchovy, jež se využívají v rámci nácviku divadelních inscenací. V teoretické části se zaměřuji na samotný pojem volného času a jeho využití. Dále se věnuji popsání a rozčlenění metod a technik, se kterými se v dramatické výchově můžeme setkat. V praktické části poté mapuji využití těchto metod.Abstract:
In this work, with a mapping of the methods used and drama techniques, which are used within the practice of theater productions. The theoretical part focuses on the very concept of free time and its use. Further, I analyze and describe the breakdown of methods and techniques with which the drama education can meet. In the practical part then maps the use of these methods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zveřejnit od: 12. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURÁŇOVÁ, Lenka. Tvorba divadelní inscenace s dětmi ve volnočasové aktivitě. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / společný základ - pracovně technická orientace
Práce na příbuzné téma
-
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Tvorba inscenace s věkově smíšenou amatérskou skupinou
Ivana Klimešová -
Dětský folklorní soubor Krušpánek historie, současnost a tvorba
Zuzana Tesaříková -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Dramatická výchova jako inspirační zdroj pro taneční tvorbu
Dita Hrubcová -
Výtvarná tvorba a dramatická hra s pohádkou v MŠ
Markéta ŠVEHLOVÁ -
Tvorba novocirkusové inscenace se skupinou dětí staršího školního věku
Tereza Hejdová -
Interdisciplinární tvorba žáků 1. stupně ZŠ
Jiří DROBNÝ