Využití digital signage v marketingové komunikaci – Mgr. Eva Jášková
Mgr. Eva Jášková
Bachelor's thesis
Využití digital signage v marketingové komunikaci
The Use of Digital Signage in Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce Využití digital signage v marketingové komunikaci se zabývá technologií digital signage – komunikačním systémem digitální reklamy a jeho využitím v marketingové komunikaci. Teoretická část práce předkládá definici pojmu digital signage, historický vývoj tohoto média a možnosti využití v rámci marketingové strategie. Zobrazuje jej jako nový nástroj, který univerzálním jazykem, s pomocí …moreAbstract:
The bachelor thesis The Use of Digital Signage in Marketing Communication is focused on the digital signage technology – communication system of digital media and its use in marketing communication. The theoretical part of my thesis includes definition of digital signage, its evolution and classification, accentuating its potential for marketing field. It presents digital signage as a new marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lg281/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Reader: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová