Hra a její význam při rozvoji osobnosti dítěte v předškolním věku – Kateřina SLABÁ
Kateřina SLABÁ
Bakalářská práce
Hra a její význam při rozvoji osobnosti dítěte v předškolním věku
The game and its importance in the development of the personality of the child in pre-school age.
Anotace:
Téma bakalářské práce se zabývá hrou a jejím významem pro rozvoj osobnosti dítěte v předškolním věku. Hlavním cílem bylo přiblížení tématu hry, včetně detailního popisu klasifikace hry, která je zastoupena v mnoha různých teoretických přístupech. Další část je věnována hračce, které je jedna část věnována. Dále věnuje vlivu hry na rozvoj osobnosti dítěte a detailnímu popisu konkrétních oblastí, které …víceAbstract:
Topic of the bachelor work deals with a game/play and its importance for the development of a pre-school child´s personality. The main aim was to draw nearer to the game topic, including a detailed description of a game classification, which can be depicted in various theoretical approaches. Furthermore, another part is dedicated to a toy itself, where influence of the game is described in terms of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Kavková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLABÁ, Kateřina. Hra a její význam při rozvoji osobnosti dítěte v předškolním věku. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva