Martin Kvapil

Bakalářská práce

Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní

Usage of Google Analytics for the Calculation of Return on Investment into Marketing Campains
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výpočtem návratnosti investic do vybraných akvizičních kanálů návštěvnosti elektronického obchodu v předem definovaném období. Ke zjištění některých údajů potřebných k výpočtu bylo využito nástroje Google Analytics. První část práce se zaměřuje na vybrané typy internetového marketingu. V další části je představen nástroj Google Analytics, zejména proces jeho fungování …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the calculation of the return on investment into selected acquisition channels in a business company in a predefined period. To find out some data needed for the calculation, Google Analytics was used. The first part of the thesis is focused on selected types of Internet marketing. The next part introduces the Google Analytics tool, especially the process of its operation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Tomáš Kubálek
  • Oponent: Dana Zadražilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82822

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu