Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní – Martin Kvapil
Martin Kvapil
Bakalářská práce
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Usage of Google Analytics for the Calculation of Return on Investment into Marketing Campains
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výpočtem návratnosti investic do vybraných akvizičních kanálů návštěvnosti elektronického obchodu v předem definovaném období. Ke zjištění některých údajů potřebných k výpočtu bylo využito nástroje Google Analytics. První část práce se zaměřuje na vybrané typy internetového marketingu. V další části je představen nástroj Google Analytics, zejména proces jeho fungování …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the calculation of the return on investment into selected acquisition channels in a business company in a predefined period. To find out some data needed for the calculation, Google Analytics was used. The first part of the thesis is focused on selected types of Internet marketing. The next part introduces the Google Analytics tool, especially the process of its operation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82822
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Tomáš Kubálek
- Oponent: Dana Zadražilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82822
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Užití internetových aukcí k obchodování s vazbou do vzdělávání
Vojtěch BRTUS -
Elektronické obchodování se zaměřením na podniky s regionální působností
Jiří Ozorák -
Elektronické obchodování
Ladislav Olšák -
Obchodování prostřednictvím Internetu
Kseniia Efimova -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER -
Internetové obchodování v České republice
Denisa Hanušová -
Elektronické obchodování v praxi
Michal Cienciala -
Doporučující nástroje pro elektronické obchodování
Pavel Prostřední