Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity – Daniel JÍROVEC
Daniel JÍROVEC
Bakalářská práce
Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity
Development of a 2D sidescrolling video game for Windows in Unity
Anotace:
Tato práce pojednává o vývoji 2D videohry v herním enginu Unity. Unity je softwarové prostředí, které umožňuje vývojářům vytvářet a exportovat hry pro celou řadu platforem. Práce teoreticky popisuje proces vytváření videohry, různé druhy a žánry videoher, jejich využití v oblasti vzdělávání a samotný herní engine Unity. Tyto principy jsou poté aplikovány v praktické části při vývoji konkrétní 2D videohry …víceAbstract:
This work is about the development of a 2D video game in a Unity game engine. Unity allows developers to create and export games for many platforms. The thesis theoretically describes the process of creating a video game and different types of video games and their use in education and finally the Unity game engine itself. These principles are then applied in the practical part in the development of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radim Remeš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÍROVEC, Daniel. \textit{Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/0meba6/.
Jak správně citovat práci
JÍROVEC, Daniel. Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj aplikace pro simulaci hospodářského cyklu: vytvoření herní logiky a implementace vlivů hospodářských politik
Miroslav KOLESNIK -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička -
Framework for analysis of employee reactions to social engineering attacks in Unity.
Václav Bílý
Název
Vložil
Vloženo
Práva