Využití kinestetického učebního stylu na 1. stupni základní školy – Mgr. Jitka Klimešová
Mgr. Jitka Klimešová
Diplomová práce
Využití kinestetického učebního stylu na 1. stupni základní školy
Anotace:
ANOTACE Tato diplomová práce pojednává o využití kinestetického učebního stylu ve výuce na prvním stupni základní školy. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. Teoretické, obsahující charakteristiku osobnosti dítěte mladšího školního věku a současné pojetí a přístupy ve výchově a vzdělávání. Praktická část DP nabízí didaktické hry pro konkrétní učivo českého jazyka, matematiky a prvouky. Tyto …víceAbstract:
ANNOTATION This diploma thesis deals with taking advantage of kinesthetic style of learning and teaching at primary school. It is reshaped into two basic parts. The theoretical part contents characteristic of primary school children and contemporary accesses in education. The practical part offers didactic games for concrete object matters ( Czech, Math, Elementary studies). These games proceed from …víceKlíčová slova
KLÍČOVÁ SLOVA Základní vzdělávání výuka forma výuky vyučovací metoda aktivní metoda psychomotorika kinestetický učební styl učení v pohybu učení ve hře KEY WORDS primary education teaching teaching technique teaching method activity method psychomotorics kinesthetic style of learning learning in motion learning by game
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sxlxv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2006
- Vedoucí: Mgr. Daniela Jonášová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reinforcement Learning ve hrách
Petr HYNER -
Přístup k dětem se specifickými poruchami učení a chování ve výuce hry na klavír
Martina Tomášková -
Specifické poruchy učení dětí při vyučování ve hře na klavír
Noemi Masnicová -
Využití oblečení ve hrách (alternativní využití oblečení ve hrách, oblečení jako vypravěč)
Zoya Volkova -
Využití oblečení ve hrách (alternativní využití oblečení ve hrách, oblečení jako vypravěč)
Zoya Volkova -
Specifické poruchy učení ve výuce hry na klavír
Radka Hajšelová -
Rozpoznávání událostí ve fotbalu z prostoročasových dat objektů ve hře
Tomáš Čížek -
Učení v pohybu v 1. ročníku základní školy
Adéla Moučková