Teorie a praxe integrace žáků se zdravotním postižením do základních škol – Aneta PALINKOVÁ
Aneta PALINKOVÁ
Bakalářská práce
Teorie a praxe integrace žáků se zdravotním postižením do základních škol
Theory and practice of the integration of handicapped pupils on the elementary schools.
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat integrací zdravotně postižených žáků do základních škol. Hlavním cílem tedy bude zjistit reálné možnosti integrace žáků se zdravotním postižením v praxi v porovnání s teorií. Výstupem výzkumu budou poznatky o těchto možnostech na jednotlivých školách. Využit bude kvalitativní výzkum. V teoretické části práce se zaměřím na vysvětlení pojmů jako integrace, zdravotní postižení …víceAbstract:
The thesis will occupy with the integration of disabled pupils into primary schools. The main objective then will be to ascertain real possibilities in integration of pupils with dissabilities in practice, compared with theory. The findings about these possibilities on particular schools will be the research outcomes. A qualitative research will be applied. In theoretical part of thesis I will focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Zveřejnit od: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Zdeňka Slámová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALINKOVÁ, Aneta. Teorie a praxe integrace žáků se zdravotním postižením do základních škol. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Integrace dětí se zdravotním postižením na Benešovsku
Petra Povolná
Název
Vložil
Vloženo
Práva