Petr Sychra

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako marketingový nástroj vybraného typu organizací

Social media as a marketing tool
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí kandidátů na prezidenta v prezidentských volbách 2023. Obsahem je prozkoumat způsob a formu komunikace volební kampaně jednotlivých kandidátů. Tohoto cíle je dosaženo pomocí analýzy profilů kandidátů na vybraných sociálních sítích. Úvodní část je teoretická a zabývá se pojmy jako je marketing, marketingový mix, politický marketing a online marketing …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of social media by presidential candidates in the 2023 presidential election. The scope is to examine the way and form of communication of the election campaign of each candidate. This objective is achieved through the analysis of the candidates' profiles on selected social networks. The introductory part is theoretical and deals with concepts such as marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2023
  • Supervisor: František Sudzina
  • Reader: Radim Čermák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89608