Sociální sítě jako marketingový nástroj vybraného typu organizací – Petr Sychra
Petr Sychra
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako marketingový nástroj vybraného typu organizací
Social media as a marketing tool
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí kandidátů na prezidenta v prezidentských volbách 2023. Obsahem je prozkoumat způsob a formu komunikace volební kampaně jednotlivých kandidátů. Tohoto cíle je dosaženo pomocí analýzy profilů kandidátů na vybraných sociálních sítích. Úvodní část je teoretická a zabývá se pojmy jako je marketing, marketingový mix, politický marketing a online marketing …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of social media by presidential candidates in the 2023 presidential election. The scope is to examine the way and form of communication of the election campaign of each candidate. This objective is achieved through the analysis of the candidates' profiles on selected social networks. The introductory part is theoretical and deals with concepts such as marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89608
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2023
- Supervisor: František Sudzina
- Reader: Radim Čermák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Nastolování agendy prezidentských voleb 2023
Kristýna Hlinomazová -
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Eva Šínová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová