Sociální sítě jako marketingový nástroj vybraného typu organizací – Petr Sychra
Petr Sychra
Bakalářská práce
Sociální sítě jako marketingový nástroj vybraného typu organizací
Social media as a marketing tool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí kandidátů na prezidenta v prezidentských volbách 2023. Obsahem je prozkoumat způsob a formu komunikace volební kampaně jednotlivých kandidátů. Tohoto cíle je dosaženo pomocí analýzy profilů kandidátů na vybraných sociálních sítích. Úvodní část je teoretická a zabývá se pojmy jako je marketing, marketingový mix, politický marketing a online marketing …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of social media by presidential candidates in the 2023 presidential election. The scope is to examine the way and form of communication of the election campaign of each candidate. This objective is achieved through the analysis of the candidates' profiles on selected social networks. The introductory part is theoretical and deals with concepts such as marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: František Sudzina
- Oponent: Radim Čermák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení výsledků prezidentských voleb v roce 2023 a vlivu demografických faktorů v reginech Česka
Václav Potáček -
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Eva Šínová -
Nastolování agendy prezidentských voleb 2023
Kristýna Hlinomazová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume