3D vizualizace hradu Starý Světlov – David Falešník
David Falešník
Bakalářská práce
3D vizualizace hradu Starý Světlov
A 3D Visualisation of Starý Světlov Castle
Anotace:
Bakalářská práce na téma "3D vizualizace hradu Starý Světlov" si dává za cíl uká-zat postup práce při tvorbě rozsáhlé scény v herním engine a s 3D grafikou jako takovou. Začátek teoretické části pojednává o historii hradu Starý Světlov a o době jeho největší slávy. Zbylá část teoretické části pak pojednává o 3D grafice v širším měřítku a použi-tých programech. V praktické části je nejdříve popisován …víceAbstract:
The bachelor thesis with the topic "3D visualization of the castle Starý Světlov" aims to show workflow tasks in creating large scenes in the game engine and 3D graphics as such. The beginning of the theoretical parts deals with the history of the Starý Světlov castle and the time of its greatest glory. The rest of the theoretical part deals with 3D graphics in wide areas and used programs. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Falešník, David. 3D vizualizace hradu Starý Světlov. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Otázka památkové ochrany a obnovy hradu Lukova
Denisa Divoká -
Práca v Unreal Engine a tvorba 3D hry pre desktop
René Lumcer -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Moderní přístupy v tvorbě a přenosu digitálních 3D assetů s cílovým využitím v Unreal Engine
Matěj Voch -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Methodological proposal of creating 3D terrain models in Unreal Engine 4, to be used in surveys for wind farms visual assessments
David Kruchten -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Ondřej Dolejš -
Historie aplikací hyperbolické geometrie
Miroslava Tihlaříková