Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting – Ondřej Rykl
Ondřej Rykl
Bakalářská práce
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Creating a 3D platform game using Unity Visual Scripting
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu funkčnosti herního engine Unity a jeho nástroje Visual Scripting pro tvorbu her včetně vkládání 3D grafiky. V teoretické části je provedena analýza engine Unity a her stejného žánru. Praktická část se soustředí na vytvoření platformové 3D hry s FPS (First-Person Shooter) prvky pomocí Unity a nástroje Visual Scripting pro operační systém Windows. Výsledkem je prototyp …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the functionality of the Unity game engine and its Visual Scripting tool for game development, including the insertion of 3D graphics. In the theoretical part, an analysis of the Unity engine and games of the same genre is performed. The practical part focuses on the creation of a platform 3D game with FPS (First-Person Shooter) elements using Unity and the Visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Žáček, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
3d interaktivní počítačová hra pro děti předškolního věku
František Cisko -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Jakub Pagáč -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Návrh didaktického textu pro učitele SŠ k problematice tvorby 3D počítačových her
Jan MIKULČÍK -
Vývoj a optimalizace vlastní videohry v prostředí Unity
Petr Anděl -
Vývoj FPS hry v retro stylistice
Daniil Havrish
Název
Vložil
Vloženo
Práva