Martin Liška

Master's thesis

Marketingový plán – informační systém pro veterináře

Marketing Plan – Information software for veterinarian
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba marketingové plánu pro společnost zabývající se vývojem a prodejem informačního systému pro veterináře. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu. Praktická část již obsahuje samostatný marketingový plán pro danou společnost. Výstupem práce je ucelený marketingový …more
Abstract:
The subject for the Diploma Thesis is Marketing Plan for a company whose core business is development and sell of the Information software for veterinarian. The framework is focused on strategic marketing management and preparation of Marketing plan in theoretical way. Practical part consists of the marketing plan for the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2017
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Vít Trnka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70383