Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu – Kateřina ŠUBRTOVÁ
Kateřina ŠUBRTOVÁ
Bachelor's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu
Competitiveness increasing of the MACTE public limited company in the market for working clothes trough marketing mix instruments
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě MACTE spol. s r. o. prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části {--} teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu a nástrojů marketingového mixu, konkurence a nástrojů posuzování konkurenceschopnosti. V praktické části je charakterizována …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on increasing the competitiveness of the MACTE public limited company through marketing mix instruments. The bachelor thesis is divided into two main parts {--} theoretical and practical. In the theoretical part are defined knowledge of marketing area and instrumens of marketing mix, competition and competitiveness as-sessment instruments. In the practical part is characterized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11791
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUBRTOVÁ, Kateřina. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/0n8mw4/.
Jak správně citovat práci
ŠUBRTOVÁ, Kateřina. Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí společnosti XY
Tereza Šimečková -
Analýza konkurenčního prostředí firmy ASP CZECH s.r.o.v rámci zelených produktů
Petra Bezděková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Business model firmy prodávající oblečení pro psy
Ondřej Sedláček -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence
Veronika Čichovská -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová