Adam Kopecký
Bachelor's thesis
IT Startups — Key Success Factors
IT Startupy — Klíčové Faktory Úspěchu
Anotácia:
Cílem této práce je porovnání teoretických konceptů týkajících se budování startupů s praktickými zkušenostmi zakladatelů startup společností v České republice. Na těchto základech dále diskutovat oblast budování startupů v České republice a nabídnout doporučení v této oblasti. V práci je použit empirický kvalitativní výzkum proveden formou rozhovorů se zakladateli startupů a zaměřen především na oblasti …viacAbstract:
The goal of this thesis is to compare theoretical concepts regarding building IT startups with practical experience of startup founders in the Czech Republic. Based on this comparison then discuss the area of IT startup development in the Czech Republic and offer suggestions in this field. Empirical qualitative research focused primarily on the area of team, methods and financing of an IT startup conducted …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76627
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Zdeněk Smutný
- Oponent: Michal Doležel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76627
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Faktory vedoucí k úspěchu začínajících podnikatelů
Michael Sháněl -
Case study the Waltons family business - factors success for transgenerational handover
Xinyu Hou -
Faktory ovlivňující úspěch firmy na automobilovém trhu
Jakub Janovský -
Faktory ovlivňující úspěch firmy na vybraném trhu
Kateřina Kulíšková -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Fenomén bestseller: klíčové offline faktory úspěchu knihy Konec prokrastinace
Katrin Kalay -
Faktory úspěšnosti prvotní nabídky užitkových tokenů (ITO)
Vojtěch Láncoš