Inovace podpory prodeje u vybraného mobilního operátora ČR – Ing. Veronika Volfová
Ing. Veronika Volfová
Bakalářská práce
Inovace podpory prodeje u vybraného mobilního operátora ČR
Innovation of sales promotion to the selected mobile operator in the Czech Republic
Anotace:
Práce je zaměřena na využívání jednotlivých prostředků podpory prodeje mobilními operátory v České republice. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů podpora prodeje, cílové skupiny, typologie zákazníka a telekomunikační služby. V praktické části jsou postupně představeny využívané prostředky podpory prodeje jednotlivých mobilních operátorů. Následuje inovace zaměřená na podporu prodeje a návrh …víceAbstract:
This work focuses on the use of various means of promoting the sale of mobile operators in the Czech Republic. The theoretical part is devoted to an explanation of the terms promotion, target groups, types of customers and telecommunications services. In the practical part are gradually analyzed by means of sales promotion used by various mobile operators. The following is an innovation aimed at boosting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oyq5c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Optimalizace UI mobilní aplikace pro podporu prodeje
Marián Čepa -
Mobilní aplikace pro podporu prodeje
Patrik Valuch -
Návrh a implementace mobilní aplikace pro podporu prodeje medu
Jakub Sadílek -
Moderní podpora prodeje pomocí mobilních technologií
Michael Žabka