Ing. Veronika Volfová

Bakalářská práce

Inovace podpory prodeje u vybraného mobilního operátora ČR

Innovation of sales promotion to the selected mobile operator in the Czech Republic
Anotace:
Práce je zaměřena na využívání jednotlivých prostředků podpory prodeje mobilními operátory v České republice. Teoretická část je věnována vysvětlení pojmů podpora prodeje, cílové skupiny, typologie zákazníka a telekomunikační služby. V praktické části jsou postupně představeny využívané prostředky podpory prodeje jednotlivých mobilních operátorů. Následuje inovace zaměřená na podporu prodeje a návrh …více
Abstract:
This work focuses on the use of various means of promoting the sale of mobile operators in the Czech Republic. The theoretical part is devoted to an explanation of the terms promotion, target groups, types of customers and telecommunications services. In the practical part are gradually analyzed by means of sales promotion used by various mobile operators. The following is an innovation aimed at boosting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní