Prožitkové učení dětí v mateřské škole – Ing. Vladimíra KAŇÁTOVÁ
Ing. Vladimíra KAŇÁTOVÁ
Bachelor's thesis
Prožitkové učení dětí v mateřské škole
Children´s experience learning in kindergarten
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám problematikou prožitkového učení dětí v mateřské škole. V teoretické části postupně charakterizuji pojmy, které s tématem souvisí - prožitek, reflexe, učení, hra, motivace. Dále popisuji procesy vývoje dětí v předškolním věku, prožívání a učení dětí. V praktické části pozoruji v mateřské škole předškolní děti v řízených činnostech a sleduji, zda se projevují ve stanovených …moreAbstract:
Theme of my Bachelor thesis is children´s experience learning at kindergarten. In the theoretical part I gradually describe concepts of experience,reflextion, learning, play, motivation. Then I describe child development at pre-school age, children´s feeling and process of childeren´s learning. In the practical part I watch childeren at pre-school age in designed activities in the kindergarten and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2012
Accessible from:: 4. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAŇÁTOVÁ, Vladimíra. Prožitkové učení dětí v mateřské škole. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Prožitkové učení dětí preprimárního věku v institucionální výchově
Radmila BRAVENCOVÁ -
Prožitkové učení v mateřské škole
Marie KŘÍŽOVÁ -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Využití písně v rozvoji tvořivosti dětí v předškolním věku
Lucie SPURNÁ -
Motivace k učení u dětí v ústavní výchově (dětský domov)
Anna Dolníčková -
Veverčí stezka a využití jejího obsahu v environmentální výchově v MŠ
Anna Nečásková -
Reflexe dřívějšího života dětí v pěstounské péči z perspektivy kvality jejich života v dospělosti
Kateřina Voldánová -
Využití písně v rozvoji tvořivosti dětí v předškolním věku
Lucie SPURNÁ