Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace – Bc. Karolína Nováčková
Bc. Karolína Nováčková
Diplomová práce
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Complex product of the destination Cheb and possibilities of its marketing communication
Anotace:
Tématem diplomové práce je komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace. Cílem práce je definovat nabídku produktů cestovního ruchu v Chebu, navrhnout komplexní produkt pro tuto destinaci a určit možnosti jeho marketingové komunikace. K naplnění cíle diplomové práce byla vybrána metodologie kvantitativního výzkumu, a to konkrétně metoda dotazníkového šetření, kde byla nasbírána …víceAbstract:
The topic of the Masterʼs Dissertation is the complex product of the Cheb destination and the possibilities of its marketing communication. The goal of the Masterʼs Dissertation is to define the offer of tourism products in Cheb, to design a complex product for this destination, and to determine the possibilities of its marketing communication. To fulfill the aim of the Masterʼs Dissertation, a quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/qhs1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁČKOVÁ, Karolína. \textit{Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ncuw7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využití dark tourism v marketingu destinace
Barbora SLOVÁKOVÁ -
Kulturně-poznávací cestovní ruch v Chebu
Isabel ZÝKOVÁ -
Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace
Anna Tietzová -
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Role cestovních agentur v rozvoji destinace cestovního ruchu
Tereza Přibylová -
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
Gabriela Kutheilová -
Identifikace a hodnocení Strategických obchodních oblastí vybrané destinace cestovního ruchu
Zuzana Pilarčíková -
Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)
Michaela KALOUŠOVÁ