Petr Černý

Master's thesis

Virtuální realita jako nový marketingový nástroj

Virtual reality as new marketing tool
Abstract:
Zaměření mé diplomové práce je na virtuální realitu jako nástroj nové generace marketingu soustřeďujícího se na realitní odvětví. Práce se zabývá objasněním problematiky virtuální reality, jejich různých podob, inovačních potenciálů a nových možností představování produktů zákazníkům. Přínos diplomové práce spočívá v představení metodiky vytvoření virtuálního modelu. Následně je autorem práce proveden …more
Abstract:
The focus of my diploma thesis is on virtual reality as a tool of the new generation of marketing focused on the real estate sector. The thesis deals with clarification of the problems of virtual reality, its different forms, innovative potentials and new possibilities of introducing products to customers.The benefit of the diploma thesis is to introduce the methodology of creating a virtual model …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: Antonín Pavlíček
  • Reader: Jan Juříček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72451