Petr Černý
Master's thesis
Virtuální realita jako nový marketingový nástroj
Virtual reality as new marketing tool
Abstract:
Zaměření mé diplomové práce je na virtuální realitu jako nástroj nové generace marketingu soustřeďujícího se na realitní odvětví. Práce se zabývá objasněním problematiky virtuální reality, jejich různých podob, inovačních potenciálů a nových možností představování produktů zákazníkům. Přínos diplomové práce spočívá v představení metodiky vytvoření virtuálního modelu. Následně je autorem práce proveden …moreAbstract:
The focus of my diploma thesis is on virtual reality as a tool of the new generation of marketing focused on the real estate sector. The thesis deals with clarification of the problems of virtual reality, its different forms, innovative potentials and new possibilities of introducing products to customers.The benefit of the diploma thesis is to introduce the methodology of creating a virtual model …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72451
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Jan Juříček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Interacting With 3D Geovisualizations: Cognitive Processing of Virtual Geographic Environments
Vojtěch Juřík -
Využití rozšířené reality pro vizualizaci 3D medicínských obrazových dat
Lukáš Hojdysz -
Analýza investičních příležitostí do sektoru real estate
Boris Mikula -
Evaluation of investment in the Real Estate Industry
Mykhaylo Shynkarenko -
Quantification of the impact of rent deregulation on the price development in the real estate market: a model approach
Kristýna Čepelová -
Comparison of Penta Real estate´s commercial projects´ achievability between Prague and Bratislava
Jakub Faltus