Petr Černý

Diplomová práce

Virtuální realita jako nový marketingový nástroj

Virtual reality as new marketing tool
Anotace:
Zaměření mé diplomové práce je na virtuální realitu jako nástroj nové generace marketingu soustřeďujícího se na realitní odvětví. Práce se zabývá objasněním problematiky virtuální reality, jejich různých podob, inovačních potenciálů a nových možností představování produktů zákazníkům. Přínos diplomové práce spočívá v představení metodiky vytvoření virtuálního modelu. Následně je autorem práce proveden …více
Abstract:
The focus of my diploma thesis is on virtual reality as a tool of the new generation of marketing focused on the real estate sector. The thesis deals with clarification of the problems of virtual reality, its different forms, innovative potentials and new possibilities of introducing products to customers.The benefit of the diploma thesis is to introduce the methodology of creating a virtual model …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Jan Juříček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72451