Analýza marketingové strategie Slováckého divadla v letech 2004-2014 – Anna KLOUDOVÁ
Anna KLOUDOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie Slováckého divadla v letech 2004-2014
The Analysis of Marketing Strategies of Slovacke divadlo 2004-2014
Abstract:
Tato práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie Slováckého divadla pomocí marketingového mixu 4P (produkt, cena, propagace, místo) a marketingového výzkumu. Cílem této práce je zjistit, proč má Slovácké divadlo nejvíce předplatitelů v České republice. Má za úkol prokázat, že prvotní impulz k návštěvě divadla dostávali respondenti na základní škole od svých učitelů. Dalším cílem bylo zjistit …moreAbstract:
This work is focused on the analysis of the marketing strategy of Slovácké divadlo using the marketing mix 4P (product, price, promotion, place) and marketing research. The goal of this work is to find out why the Slovácké divadlo has the most subscribers in the Czech Republic. It should demonstrate that primary impulse to attend the theater was received by primary school teachers. Another goal was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLOUDOVÁ, Anna. Analýza marketingové strategie Slováckého divadla v letech 2004-2014. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Arts Studies - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights