Analýza marketingové strategie Slováckého divadla v letech 2004-2014 – Anna KLOUDOVÁ
Anna KLOUDOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie Slováckého divadla v letech 2004-2014
The Analysis of Marketing Strategies of Slovacke divadlo 2004-2014
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie Slováckého divadla pomocí marketingového mixu 4P (produkt, cena, propagace, místo) a marketingového výzkumu. Cílem této práce je zjistit, proč má Slovácké divadlo nejvíce předplatitelů v České republice. Má za úkol prokázat, že prvotní impulz k návštěvě divadla dostávali respondenti na základní škole od svých učitelů. Dalším cílem bylo zjistit …viacAbstract:
This work is focused on the analysis of the marketing strategy of Slovácké divadlo using the marketing mix 4P (product, price, promotion, place) and marketing research. The goal of this work is to find out why the Slovácké divadlo has the most subscribers in the Czech Republic. It should demonstrate that primary impulse to attend the theater was received by primary school teachers. Another goal was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLOUDOVÁ, Anna. Analýza marketingové strategie Slováckého divadla v letech 2004-2014. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / Arts Studies - Applied Economic Studies
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová
Názov
Vložil
Vložené
Práva