Eva Čechovská

Bachelor's thesis

Loajalita zákazníků vybrané společnosti

Customer Loyalty to the Selected Company
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat vztah zákazníka k drogerii dm v České republice a definovat jeho loajalitu. Na základě dotazníkového šetření potvrdím či vyvrátím mnou stanovené hypotézy, popř. navrhnu vylepšení. Návrhy vyvodím z teoretických podkladů a získaných dat z vlastního dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř hlavních částí, z nichž se první tři zabývají teorií potřebnou pro …more
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze the relationship between customer and the company dm drogerie markt lnc. in the Czech Republic, to define his loyalty and to propose improvements in marketing communication. The proposals are based on theoretical foundations and on the data obtained from an own questionnaire survey. The thesis is divided into four main parts. The first three parts include …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jiří Mařík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49495