Bc. Zdeněk Rolejček

Master's thesis

Veletrhy v marketingovém mixu podniků ve 21. století

Trade Fairs in the Marketing Mix of Companies in the 21st Century
Anotácia:
Diplomová práce ze zabývá problematikou veletrhů. V práci je zkoumána pozice veletrhů v marketingovém komunikačních mixu a povaha komunikace. Je představen princip vzájemné konkurence mediatypů. Jsou charakterizovány náležitosti práce s veletržním titulem, zavádění titulů a slučování nomenklatur. Dále je provedena analýza veletržnictví několika států Evropy, dále Číny a Spojených států amerických. …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with trade fairs topic. The work researches the position of trade fairs in the marketing communication mix and the nature of communication. The principle of competition among media types is presented. Essentials of working with the exhibition title, setting new of titles and merging nomenclatures are also characterized. Next, the fair industry analysis of several European countries …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní