Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na poruchy autistického spektra – Ing. Simona Midrla Gastová
Ing. Simona Midrla Gastová
absolventská práce studenta CŽV
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na poruchy autistického spektra
Education of pupils with special educational needs at secondary schools with a focus on autism spectrum disorders
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na poruchy autistického spektra. Teoretická část je rozdělena do šesti kapitol a obsahuje shrnutí všeobecných informací tykajících se legislativy, speciální pedagogiky, integrace a inkluze a v neposlední řadě charakteristika handicapu poruchy autistického spektra a Aspergerova syndromu. 7 kapitola je …víceAbstract:
The final thesis deals with the education of pupils with special educational needs at secondary schools with a focus on autism spectrum disorders. The theoretical part is divided into six chapters and contains a summary of general information related to legislation, special pedagogy, integration and inclusion, and last but not least, the characteristics of the handicap of autism spectrum disorder and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIDRLA GASTOVÁ, Simona. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na poruchy autistického spektra}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/0nto5u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová