Michal Mikeska

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Marketing plan proposal
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Teoretická část se zabývá definováním marketingu a nastíněním struktury marketingového plánu. Marketingový plán se skládá ze stručného podnikového shrnutí, situační analýzy, marketingových cílů a strategií, marketingového mixu, akčního programu, rozpočtu a kontroly. V praktické části, jejíž struktura se plně shoduje s teoretickou částí …více
Abstract:
The subject of the submitted thesis is a marketing plan proposal. The theoretical part is dealing with the definition of marketing and it also outlines a structure of the marketing plan. A marketing plan consists of a brief executive summary, a situation analysis, marketing goals and strategies, a marketing mix, a program of actions, a budget and a control. In the practical part, which structure complies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management