Lada VÁŇOVÁ

Bakalářská práce

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby

Creative advertising strategy in Czech TV advertising for financial products and services
Anotace:
Aby reklama byla úspěšná, nestačí jen správné využití marketingových nástrojů, důležitou složkou je i kreativita. K ní je potřebné si určit kreativní strategii, která se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a určují tak originalitu a úspěšnost reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kreativní strategií na finanční produkty a služby. V teoretické části jsou vymezeny zásady …více
Abstract:
For successful advertising is not only good use of marketing tools. Very important part is creativity. It is very important to identify a creative strategy, which consits of five parts and show originality and success of advertising. The bachelor thesis deals with advertising creative stragey for financial products and servi-ces. The theoretical part describes principles. The analytical part concerns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor: 18780

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÁŇOVÁ, Lada. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe