Lada VÁŇOVÁ

Bachelor's thesis

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby

Creative advertising strategy in Czech TV advertising for financial products and services
Abstract:
Aby reklama byla úspěšná, nestačí jen správné využití marketingových nástrojů, důležitou složkou je i kreativita. K ní je potřebné si určit kreativní strategii, která se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a určují tak originalitu a úspěšnost reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kreativní strategií na finanční produkty a služby. V teoretické části jsou vymezeny zásady …more
Abstract:
For successful advertising is not only good use of marketing tools. Very important part is creativity. It is very important to identify a creative strategy, which consits of five parts and show originality and success of advertising. The bachelor thesis deals with advertising creative stragey for financial products and servi-ces. The theoretical part describes principles. The analytical part concerns …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2011
Identifier: 18780

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VÁŇOVÁ, Lada. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe